Üst Başlık: Yeni Seri Göt İfşası

 Kitaplara neden giriş yazdıklarını anladım. Onu yazmayayım bu alınır şunu yazmayım başım belaya girer, şuna bu kızar diğerine öteki bilmem ne. Aman be. Valla kesit ala ala geçeceğim herkesin içinden. Sabah bir yazı okudum, tepkisizlikten bahsediyor ama neden tepki vermedin diye birilerini linç ediyor. Bizi siz delirttiniz. Ona tepki ver buna tepki verdin buna neden vermedin? bu bundan küçük mü şu şundan acıklı mı diğeri ötekinin götüne koyarken neden sustun. öteki öteki diye diye hepimiz ötekinin türevlerine dönüştük. Şimdi görürsünüz ötekinin dışındaki herkesi yazacağım. Herkesin götünü açacağım. Beni siz delirttiniz. Toplumcu mu gerçekçi gerçek mi toplumsuz göreceksiniz. İlk kesiti almak için neşteri vurdum. 

Tek kaygım hukuki olarak zor duruma düşmemek. Zengin hayatı yaşıyorum bir avukatım ve tüm hukuki konularımla ilgilenen bir avukatım var ama. Yüreğimi hafifleteceğim diye daha büyük konularla uğraşamam. çok çeşit zeka geriliği var çünkü. yazacağım hikayelerin paydaşları gerçek hayattan kişiler olmasına rağmen isimleri değiştirilmiş olacak. Hatta bazen birinci tekil şahıs için çekimlediğim kişiler, paydaşlar ben olmayacak. Kurgu deniyor buna canım gerzekler. Roman, hikaye gökten düşmüyor yazarın aklına bişleri eğip büküp birbirine bağlayıp önünüze koyuyor. Ben kendi hayatımdan bir şeyler yazarken siz salaklar hep kendine dair bişiler yazdığımı sandınız. Ağaçlardan ormanı göremeyen moronlara selam dahi vermiyorum. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MAL Kılavuzu

Çekim Kanunu

👉a