Teğel Serisi-266-3-Orlia nedir Neye denir Kimlere Orlia'da Yer Var?

 Orlia bir isim, bir gezegen ismi. Ergenlik  zamanı rüyamda kaçtığım bir gezegen ısrarla ismini tekrar ediyordu. Gezegen kendi ismini tekrar ediyordu. uyandığımda hala devam ediyordu, rüya deyince hatırladığım rüya kendi adını tekrar eden gezegen. Gezegen bir mekan anlatsa bile zaman mekan yoktu rüyamda. Bunları anlatınca bilinçarası bir zamanda kafamdan akan bazılarını yazayım. Bazıları çünkü düşünce değil rüya değil. Hatta belki de "bağzıları" Tanımlamakta zorlandığımız bir zamanda Kahrolsun bağzıları demiştik ve herkes kimi neyi kastettiğimizi anlamıştı. Bilinçarası yeni fark ettiğim bir bilinç durumu otomatik düşünce ama bilinçaltı ile beraber takılıyor. Daha önce de fark ettim ama bugün isim koymak istedim. Sanki isimleri koyan bir tanrıça gibi hissetmek istedim belki de bugün. Hadi yeniden akanlara geçelim. Bir distopya kurguluyorum. Zaman aralığı düşünüyorum 1984 gibi 2000 kaç olmalı diye düşünürken bilinçaltı ile bilinçarası olan yerden şöyle bir şey aktı. (2000- Seçenek-4 ) Biraz fancy olsun diye İngilizce yazalım Year: 2000 option 4.0 . Endüstri 4.0 gibi. Şimdi googleladım ve daha önce böyle bir kafayla yola çıkan bazı teknoloji firmaları hatta müzik grubu olduğunu gördüm. Her neyse. 2000 sonrası buldukları için gerisini hiç kurcalamadan istediğin zaman boyutunda takılabiliyorsun. 3 boyut ve zaman. Esasen 3 boyutun kırıldığı bir durumdan bahsediyorum. boyutların esnediği bir aralık. Kaçmam gereken yer yurtdışında bir yer değil. Benim var ettiğim olmayan bir yer. 

Yıllar sonra isim ararken beni bulan isimle devam edeyim dedim. Ruhumdan bir şeyler satıyorum. Olmayan benim var ettiğim bir şeyler. Esasen ruhum da yok. Deniz yok ama suların toplanması diye bir şey var. Yansımalar sekmeler. Benden bir şeyler belli ki başka var olan şeylere sekip yansımıştı. Harfler benim değil. Rüya zihin ve hafıza benim. Bir şey -ben de şey demekten sıkıldım ama- rüyanın kendi ruhunu tanımlamak mümkün değil. Japonca bir kelime vardır belki. Kelimeler de yoktan dünyamıza giren bizi kendi dünyamızda yalnız bırakmayan işaretler. Başkasına anlatırken de değişen kendimiz için bile değişen hem de. Şimdi fakiri olduğum fizikten bir küçük analoji. Fizik derken bilim olan fizikten bahsettiğimi de yazayım. karşılıklı duran iki aynada sonsuz yansıma olması gibi. Orlia da beni buldu. Ben Orliayı yokluktan çıkarttım. Şimdi Orlia da beni yokluktan çıkartmalı. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MAL Kılavuzu

Anılar Çiftliği( Karışık Sıralı-2 ) Kuş Duvarı

Anılar çiftliği ( Karışık sıralı-1)