Endişeler Cumhuriyeti

yazıp yazmamak konusunda çok düşündüm hatta defalarca yazdım sildim kafamın içinde belki ilk kez taslak olmadan doğrudan yazıp bitireceğim düz yazı olacak. Maddeler halinde yazarsam düz yazı olur mu?


  1. 2012 yılında merdivenlerden korkma ile başladı. önceleri de rüyamda sürekli merdiven görürdüm ama artık rüya dışında da herhangi bir merdivenin başına geçtiğim zaman aşağıya yuvarlanmaktan korkar olmuştum. o zamanlar zorlu şantiyesinde çalışıyor olduğumdan ve oldukça fazla merdiven basamağı inmek durumunda olduğumdan korkumun normal olduğuna kanaat getirmiştim. bu sadece başlangıçmış.
  2. sanırım yine 2012 lerde fark ettiğim ama daha öncesinde başlamış olan anahtar kaybetme anahtar unutma korkusu başladı artarak devam etti. sabah evden çıkarken anahtarı yanıma aldığımdan emin olsam bile tekrar kontrol ederdim. eve gitmeme az zaman kaldıysa mutlaka çantama bakardım. hala da bakıyorum. sokakta kalmayacağımın güvencesi anahtarlar. 
  3. 2015 yılında başlayan giysim üzerinde fark etmediğim bir açıklık olduğu korkusu 
  4. 2014 yılında net olarak başlayan ama oldukça eskilere dayanan "duyduğum şey gerçek değildi" sanrısı
  5. 2013te başlayan gittikçe ilerleyen söylediğim şeyi duyamadılar sanrısı 
  6. yakın zamanda başlayan ve bazen görünmez olduğum sanrısı 3. maddeyle tam bir çelişki
  7. çocukluğumdan beri benimle beraber olan koku sanrılarım 2010 yılında isimlendirildi.
  8. en yoğum halini lise döneminde yaşadığım ses sanrıları iç görümü kaybetmediğim için bu seslerin gerçekte olmadığını fakat kafamın içinde çınladığını iyi biliyorum hala. bazen beni düşünemez okuduğunu anlayamaz hale getirir. çok şiddetli olduğu zamanlar bulunduğum yeri terk etmek bana iyi gelir. 
  9. çok üzüldüğüm ya da öfkelendiğim zaman üzüldüğüm zaman aynı zamanda öfkeleniyorum da bulunduğum ortamı terk etmem gerektiği kalırsam kötü şeyler olacağı sanrısı. 
  10. 2016 yılında bizimle beraber hayata katılan ufak tefek yerlerden mesela kaldırımdan düşüp dişlerimi kırma endişesine de merhaba diyelim
  11. hiç bir zaman böyle hissedeceğimi sanmadığım bir diğer baş belası arkadaş endişem, yolda yanlış yapmak, yolda kalmak, kaybolmak, yanlış bir yerlere gitmek, gideceğim yere geç kalmak, gittiğim yanlış yerde kötü muamele görmek.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MAL Kılavuzu

Anılar Çiftliği( Karışık Sıralı-2 ) Kuş Duvarı

Anılar çiftliği ( Karışık sıralı-1)